Centro Relojero Pedro Izquierdo

Bill Yao homenajea el Rolex de Bond

vegaban

Baneado
Todos recordamos esta escena...

8afnurmwz8.gif


Pues Bill Yao, a través de MKII Watches, propone este homenaje:

kingston_150.jpg


Pre-order Price: $700 on bracelet plus S&H
Standard Price: $875.00 on bracelet plus S&H
Project "Kingston" is our latest project and our first collaboration with online collectors. This watch will be a limited edtion of 300 pieces celebrating the Rolex Submariner Ref. 6538 that Sean Connery's James Bond made famous in the first four 007 films(1). If you would like to contribute to the discussion and design of the watch please see our forum on Watchuseek.com

The pre-order will be offered in two stages as this will be a forumer sponsored project.

Design phase: Ongoing with an estimated completion date of late Febuary 2009

Delivery estimate: 4th Quarter 2009




Specifications:
Diameter 39-39.3 mm
Length 47.90 mm
Case material 316L Stainless steel
Crystal Double domed sapphire crsytal with AR coatingon the interior surface only
Crown "Trip-lock" style crown. Crown diameter 8 mm
Movement Elabore grade Rhodium plated ETA 2836-2 decorated with Geneva stripes
Dial Standard dial will be non-date

Details to be decided
- Dial options including a date version
- Name of the watch
- Hand design and color
- Case back design
- Bracelet style
- Bezel insert options

La reserva se hará con un depósito de 350$

Más info: http://www.mkiiwatches.com/WSWrapper.jsp?mypage=le_kingston.htm
 

danubio

New member
Este es precioso. Lastima que cueste ese dinero. Es un reloj que merece mucho al pena en mi opinion.

Gracias y saludos.
 

manrique

New member
Este Bill Yao no para quieto :jap:.

El reloj me encanta, pero creo que se parece demasiado, a parte del Rolex, a muchos otros y por ese dinero .....
 

ESTEBAN74

New member
Me gusta este homenaje, pero por ese precio tengo otros muchos en mente.
Gracias Vegaban por la información.
 

manu

New member
este hombre lo tiene claro,homenaje por aqui,homenaje por alla,el proximo sera......otro homenaje y luego es el mejor haciendolos ¡ojo¡ ,la caja con la corona extra grande se la ve fantastica ,poner zafiro no lo entiendo y el precio para la serie limitada que es no me parece muy caro
 
no me parace muy correcto tanto homenaje, es un poco aburrido y encima creo que son algo caros, con el precio del deposito, ya esta pagado el reloj de sobra

podia aportar algo al mercado, que hay gente que se esta partiendo el culo con nuevas propuestas que es lo que hace que esto avance
 
Arriba